čtvrtek 16. dubna 2009

Nejsem on-line mašina

Vážení přátelé, příbuzní a známí...

Prohlašuji, že za faktem, že nejsem 24 hodin denně on-line se neskrývá žádná pesimistická úvaha.

V posledních dnech se čím dál častěji setkávám s smskami, maily či slovními "osočeními" typu: "Žiješ ještě vůbec?" nebo "Ty se mi vyhýbáš, že mi neodpovídáš na sms?" či "Ty ses se mnou přestala bavit a hodláš mě bojkotovat všemi možnými způsoby?" nebo "Nechci Tě otravovat a vstupovat Ti do Tvého života nedobrovolně, a tak Ti zkouším psát naposledy. Pokud neodepíšeš, už Tě nikdy obtěžovat nebudu." (Upozorňuji, že veškeré texty byly záměrně změněny a případná podobnost je čistě náhodná.)

Krucinál, jak já nenávidím on-line dobu! (Ó, jak paradoxně to zní od zaměstnance společnosti Seznam.cz).

Moji milí, za tím, že neodepisuji na e-maily či sms prosím nehledejte moji smrt. A ani jsem se s Vámi cíleně nepřestala bavit, dokonce jsem k nikomu z Vás nezačala pocicovať nenávist. Jen nejsem on-line mašina. A možná to vypadá, že vyhlašuji bojkot dnešní generaci, ale já ON-LINE nikdy nebudu.

Uf, to se mi ulevilo.

1 komentář:

Gabra řekl(a)...

Tento "vzkaz" nebyl mířen proti konkrétním osobám, stal se jen veřejným obecně míněným prohlášení, že umím být někdy velmi tvrdohlavým individuem, které když si usmyslí, že na příjmu nechce být, na příjmu nebude. A to ne proto, aby "potrápilo" a rozčílilo okolí, ale aby uklidnilo samo sebe. Děkuji za pochopení... G.