středa 15. července 2009

Subjektivník opět v provozu

13. 7. (no není to krásné datum?) byl opět uveden do provozu kulturně-publicistický deník Subjektivník. Zaplesalo mi srdíčko, jako bych se z dlouhé dovolenkové cesty vrátila domů.

Když jsem přibližně prosinci roku 2006 napsala vydavateli - Radimu Pavlíkovi první e-mail, netušila jsem, jakým odrazovým můstkem bude. Odrazovým můstkem k čemu?

Zanedlouho tomu budou tři roky, kdy jsem pro Subjektivník začala psát. Za tu dobu jsem pro něj napsala asi 150 příspěvků, podobný počet příspěvků zkorigovala, přečetla stovky (a možná že tisíce) článků mých "virtuálních kolegů", obdržela nespočet kritik (jak pozitivních, tak negativních) od známých i neznámých čtenářů, získala nemalé zkušenosti, obdržela rady k nezaplacení... Ale hlavně: poznala jsem spoustu přátel, známých a zajímavých osobností, kterým patří za to všechno dík.

A v neposlední řadě děkuji, Radime, že jsi mi to umožnil.

Tak ať je to krásné datum - znovuspuštění Subjektivníku - také datem šťastným.

Subjektivník.cz

Žádné komentáře: